AKTIVITI PERTAMA : DI PULAU TIOMAN :)


 

Hai kawan-kawan selamat datang ke blog saya hehehe terima kasih kerana  sudi nak membaca. okay kalini saya nak cerita tentang aktiviti pertama saya sepanjang saya berada di Pulau Tioman. Sebenarnya saya ke sana bersama2 budak kelas untuk melaksanakan ekpidisi. Kami bertolak dari Kuantan pada pukul 8 pagi dan singah sarapan di Pekan dan kami sampai di Jetti Tanjung Gemok, Rompin pada pukul 11:30 pagi dan sampai di Tioman pada jam 2 Petang. Aktiviti pertama yang kami lakukan adalah csr di Rumah Hijau Genting. Ativiti CSR di sana kami mengecat , dan meinggalkan pelekat pada botol kaca yang terpakai untuk di gunakakan. Selepas selesai aktiviti CSR kami diberi masa bebas untuk apa2 aktiviti yang kami mahu. Oleh itu saya dan beberapa rakan2 membuat keputusan untuk bermain air di pantai. Pada sebelah malam pula kami hanya makan malam dan karoke bersama2. Itu sahaja aktiviti yang kami lakukan pada hari pertama.





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

AKTIVITI KE TIGA : PULAU TIOMAN

PORTLUCK DAY WITH MY PA :)

AKTIVITI KE DUA : PULAU TIOMAN :)